Характеристика педагогічної діяльності


  ХАРАКТЕРИСТИКА

ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ГУРТКА-МЕТОДИСТА
«РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ»
РІВНЕНСЬКОГО МІСЬКОГО ЦЕНТРУ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
МАРИСЮК ЛАРИСИ АНТОНІВНИ


Марисюк Лариса Антонівна має вищу педагогічну освіту за спеціальністю „вчитель математики”, працює на посаді керівника гуртка у РМЦТУМ понад 20 років.

Лариса Антонівна - високопрофесійний, активний та креативний педагог, на високому методичному рівні володіє педагогічною теорією та методикою проведення занять. Педагог організовує систему роботи з вихованцями, спрямовану на формування в них вмотивованої та стійкої навчальної діяльності через впровадження інноваційних технологій та авторських педагогічних методів та прийомів.

 Педагог постійно знаходиться у творчому пошуку, урізноманітнює заняття, використовуючи проектні, інтерактивні технології, акмеологічні методи, проводить заняття у  нетрадиційних формах (заняття-подорож, ділова гра, екскурсія та ін.), які позбавляють шаблонності й рутини, активізують учнівський колектив до навчання. Нестандартні підходи до організації навчально-виховної діяльності гуртка не лише надають вихованцям математичні знання, вміння і навички, а й формують ключову навчально-пізнавальну компетентність як загальну здатність особистості до самостійної пізнавальної діяльності, організації власного навчального простору, розвитку інтелектуальних здібностей, системного логічного та критичного мислення, уміння здобувати знання з різних джерел інформації, вибирати і застосовувати найефективніші форми навчання, робити висновки, приймати оптимально правильне рішення у різних життєвих ситуаціях.

Керівник гуртка легко встановлює контакт з вихованцями, проводить заняття за обов’язкової умови - створення позитивного настрою у дітей, атмосфери співробітництва, що ефективно сприяє засвоєнню навчального матеріалу на належному рівні. Марисюк Л.А. приділяє значну увагу виховному аспекту: створює позитивний психологічний мікроклімат для адаптації кожної дитини, формує у дітей морально-етичні ціннісні ставлення, згуртовує дитячий колектив, активно співпрацює з батьками своїх вихованців.

Педагог залучає гуртківців до творчої діяльності, діти брали участь та вибороли призові місця у всеукраїнських, обласних та міських виставках-конкурсах.

 Лариса Антонівна постійно працює над вдосконаленням педагогічної майстерності, активна у методичній роботі: очолює методичне об’єднання керівників гуртків науково-технічного відділу, поширює власний досвід роботи на рівні міста та області (обласний семінар директорів ПНЗ, конкурс «Джерело творчості - 2013», конкурси методичних розробок), на семінарах, методичних та педагогічних радах закладу. Марисюк Л.А. є автором навчальної програми гуртка, методичних розробок «Формування навчально-пізнавальної компетентності вихованців на заняттях математичного гуртка» (І місце у І етапі XIV обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості), «Застосування інтерактивних методів навчання для становлення компетентної особистості гуртківця через розвиток логічного, критичного, нестандартного мислення на заняттях гуртка «Розвиток математичних здібностей», збірки віршів на екологічну тематику, співавтором посібника “Гурткові заняття в позашкільному навчальному закладі” (ІІ місце в обласному конкурсі методичних розробок серед педагогів ПНЗ). У 2015 році педагог  стала лауреатом Всеукраїнського конкурсу “Панорама творчих уроків “Я - віртуоз у викладанні предмета”, матеріали конкурсу надруковані у Всеукраїнському виданні «Позашкілля».

За вагомі досягнення педагог відзначена грамотами міського та обласного рівнів, у 2016 році присвоєно педагогічне звання «керівник гуртка-методист».

Лариса Антонівна – відповідальна, впевнена у собі, комунікабельна особистість, має високий рівень загальної культури. Педагог бере участь у суспільному житті колективу, користується авторитетом серед колег, вихованців та батьків.